تنویر

اینجا شهید زنده ای به آسمان خیره شده است...

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ

نور "خدا" در خانه جانباز 100 درصد

"سید نورخدا موسوی" جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی است که در مبارزه با گروهک تروریستی ریگی به درجه جانبازی نائل آمد و اکنون 7 سال است در کما به سر می برد و به لطف امام زمان(عج) نفس می کشد.

اینجا شهید زنده ای روی تخت دراز کشیده و به آسمان خیره شده است و با نگاهش نجوا می کند، جانباز 100 درصد "سید نورخدا موسوی منفرد" در حالت کما همینطور خیره به سقف اتاق می نگرد و انگار در عمق نگاهش چیزی است که مسحورمان می کند! نه تنها ما را بلکه هر کسی را که اینجا قدم گذاشته و جادو شده است.

می گویند هر روز از هر جای ایران دوستان و آشنایانی به نیت زیارت "شهید زنده" می آیند! جانبازی که رد گلوله گروهک ملعون ریگی را می توان روی پیشانی اش گرفت، "نور خدا" شهید پاسداشت کیان مملکت است، شهید حفظ خاکی که برایمان بیش از همه دنیای خاکی می ارزد!

"سید نورخدا موسوی" جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی است که در مبارزه با گروهک تروریستی ریگی به درجه جانبازی نائل آمد و اکنون ۶ سال است در کما به سر می برد و به لطف امام زمان(عج) نفس می کشد.

  • حامد زارع

نظرات  (۲)

  • هدهد شیرین سخن
  • سلام ای نور خدا ای اولاد پیغمبر 
    فردا در روز قیامت برای ما روشنی بخش باش و نور خدا باش
    و در این دنیا روشنای بخش تاریکی هایمان باش
  • محمد امین صالحی
  • خدا سلامتی کامل بهش عطا کند...
    نسال الله منازل الشهداء

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی